Ogłoszenie nr 81688 - 2017 z dnia 2017-05-11 r.
						
						
							Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
						
							Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
						
							Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
							
								nie
						 
						Nazwa projektu lub programu
						
						
							Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak 
							Numer ogłoszenia: 29095
						
						
							Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak 
							Numer ogłoszenia: 33669
						
						
						
							
								Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
								
									nie
								Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
								
									nie
								Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających 
								
									nie
								Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
								
									nie
								W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
								Informacje dodatkowe: 
							
								I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód, krajowy numer identyfikacyjny 47229783300000, ul. ul. Częstochowska  , 93121   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 422 531 500, faks 426 762 945, e-mail lolo@praca.gov.pl
							
								I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
								
									Administracja samorządowa
							 
							
								I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
								
									Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
							 
						 
						
						
							
								II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
								
									Usługi telekomunikacyjne wraz z dzierżawą centrali w obiektach PUP Łódź - Wschód
								Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 
								
									 
								II.2) Rodzaj zamówienia:
								
									II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 
									
										Usługi telekomunikacyjne wraz z dzierżawą centrali w obiektach PUP Łódź - Wschód
									II.4) Informacja o częściach zamówienia:
									Zamówienie podzielone jest na części:
									
										
										
											II.5) Główny Kod CPV: 64200000-8
											Dodatkowe kody CPV:
									 
								 
								
								
									
										III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
										
											Przetarg nieograniczony
									 
									
										III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 
										
											 
										
											III.3) Informacje dodatkowe: 
											
												 
										 
									 
									
									
										
											
												
													| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w oparciu o wydzierżawiony i zainstalowany przez Wykonawcę sprzęt tj. centralę cyfrową oraz aparaty telefoniczne (systemowe w ilości 2 sztuk) w technologii połączeń komutowanych w oparciu o dostęp kablowy z zachowaniem dotychczasowej numeracji w Powiatowym Urzędzie Pracy Łódź - Wschód przy ul. Częstochowskiej 40/52 | 
												
													| Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
 | 
												
													| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia
 
															Wartość bez VAT46000WalutaPLN
 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
 
															Liczba otrzymanych ofert3w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
 
															Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMnie
 Enter T&T Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,  sekretariat@enteroperator.pl,  pl. Władysława Andersa 7,  61-894,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
 Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
 Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
 Skrót literowy nazwy państwa:
 Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
 Skrót literowy nazwy państwa:
 
 
															Cena wybranej oferty/wartość umowy 20483,37Oferta z najniższą ceną/kosztem 20483,37
 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42769,81
 Waluta: PLN
 
 
															IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
 Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
 IV.8) Informacje dodatkowe:
 | 
											
										
									 
									
									
									
										IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
									
										IV.9.1) Podstawa prawna
										Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp. 
										
										IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu 
										Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.